وصیت نامه سردارشهید سید کمال فاضل
 
آخرين مطالب
بدون شرح ... نوجوانان قديم !
شهید علیرضا ریگی
سوگنامه
یادگاری های بجا مانده از سردار شهید حسینعلی عالی
سفرنامه ابن السبیل
توسل به حضرت زهرا (س)
قطعه برگزيده نخستين جشنواره شعر دفاع مقدس
زندگی نامه سردار شهید حاج مهدی زین الدین
زندگی نامه سید اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی
وصیت نامه سردارشهید سید کمال فاضل
زندگینامه شهید احمد کاظمی به روایت تصویر
شهید مرحمت بالازاده
کَلَمح ِ البصر اَو هوَ اَقرَب
آخرین دست نوشته های شهید محرابی پناه
آنان که داشتند هوس کرببلا...
گمنامی من...
سلام ای سرزمین شلمچه
کربلایی دیگر
جز لبخند چیزی نگفت
سردار عاشورایی
هم نفس با لاله
آخرین نوشته دکتر چمران
حجاب...
آی خاکی ها...
پیکر سالم
یاد شهیدان
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1391
پيوندهاي روزانه
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
آرشيو پيوندهاي روزانه
پيوندها
۞مـداحــــــی نیــــوز۞
هیئت مکتب العباس(ع)جنوب تهران
شهدای دارالولایه سیستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زمین جای ما نیست . . . و آدرس shahdeisar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وصیت نامه سردارشهید سید کمال فاضل

انسان به دليل به سوي خدا باز مي گردد كه از خدا همه ما در حال حركت بسوي خدا هستيم ،چرا ما اين را درك نمي كنيم واضح است ،زيرا ماخود رااز خدا نمي دانيم مي گوييم ما كجا و خدا كجا ،در حاليكه نمي توانيم بفهميم كه انسان ظهور اوست .
خدايا مرا در راهت ثابت قدم بدار خدايا هدايتم كن زيرا مي دانم كه گمراهي چه بلاي خطر ناكي است خدايا مرااز بلاي غرور و خود خواهي نجات بده تا حقايق وجود راببينم و جمال زيبايي تو را مشاهده كنم .خدايا من كوچكم و ضعيفم و ناچيزم ،پركاهي هستم مقابل طوفانهاي هستم به من ديده اي عبرت بين ده تا ناچيزي خود را ببينم و عظمت و جلال ترا براستي بفهم .خدايا خوش دارم گمنام و تنها باشم كه در غوغاي كشمكشهاي پوچ مدفون نشوم .خدايا دردمندم ،روحم از شدت درد مي سوزد قلبم مي خروشد احساسم شعله مي كشد و بندبند وجودم از شدت صيحه مي كشد و مرادربستر مرگ آسايش بخش خسته شده ام ،دل شكسته ام ،ديگر ارزشي ندارم احساس مي كنم در اين دنيا ديگر جاي من نيست با همه وداع مي كنم و مي خواهم فقط با خداي خود تنها باشم خدايا بسوي تو مي آيم از عالميان مي گريزم ،ت. مرا در جوار رحمت خود سكني ده .
با درود و سلام بر ساحت مقدس امام زمان (ع)و درود و سلام بر نائب بر حقش امام امت و درود و سلام روان پاك شهداء صدر اسلام تاكنون و درود وسلام بر شما امت حزب ا...و هميشه در صحنه ،همه ما مي دانيم كه فرزند امانتي است نزد پدر و مادر ،انسانها همه امانتي هستند در اين دنيا ،همه دير يا زود به صاحبش بر مي گردد ،چه بهتر كه انسان با دست خودش اين امانت را به صاحب اصلي اش بدهد .شما اي پدر و مادر شهداء خوب تكليف الهي خود را انجام داديد و فرزنداني در دامان پاك خوتان پرورانديد و چون ابراهيم اسماعيلهايتان را روانه قربانگاه كرديد و گفتند خدايا من كه چيزي ندارم كه در راه اسلام و قرآن و جمهوري اسلامي هديه كنم ،اين هديه ناقابل ما را بپذير .
شما اي امت شهيد پرور در همه كارهايتان خدا را در نظر داشته باشيد و يك لحظه از ياد خدا غافل نباشيد و اگر هميشه به ياد خدا باشيم ،خدا بياد ما خواهد بود و در همه كارها و مصيبت ها ما را ياري خواهد كرد ،ببينيد اين دنيا چقدر بي وفا است كه وقتي مي خواهد از دنيا برود هيچ چيز اين دنيا بدرد او نمي خورد امروز كه مرا به خاك مي سپارند مشاهده كنيد كه چيزي با خودم از اين دنيا مي برم فقط چيزي كه به درد انسا مي خورد ،اعمال و كردار او در اين دنيا بوده است شما را به خدا در اين روز كه ديگر من در ميان شما نيستم ،قسم مي دهم زياد دل به دنيا و پست و مقامهاي آن نبنديد اگربه شما مسئوليتي داده مي شود بطور احسن مسئوليت خودتان را انجام بدهيد و مساوات و برابري را رعايت كنيد وبه فكر محرومان بيشتر باشيد امروز پس از گذشت چند سال از انقلاب از خود سوال كنيد كه براي انقلاب چه كرده ايد ؟آيا براستي خون شهيدان را پاس داشته ايد آيا وارثان به حقي براي سفارشهاي آنها بوده ايد ؟برادر و خواهر !نكند خداي ناكرده پست و مقام اين دنيا مادي ما را از خدا دور كند ،خدا ناظر بركارهاي ماست ،دست از اين اختلافها و از اين كشمكشهاي پوچ و توخالي برداريد ،قلب امام را بيشتر از اين به درد نياوريم دست به دست هم بدهيم و اگر تاكنون موفق نشده ايم دين خود را نسبت به   خون شهداي اسلام از جان عزيزتر ادا كنيم با تلاش و كوشش پيگيري به نگهداري از دست آورد هاي انقلاب بكوشيم و زمينه صدور واقعي آن را با عمل صحيحمان فراهم كنيم .انشاءا...
واي برادر ثابت قدم واستوار پيش برو،گمان مبر كه شهيدان مرده اند ،كه شهيد شاهد است و جاودانه شاهدي برظلم ابر جنايتكاراني كه هر روز مردم محروم ستم مي كنند .
و مادر عزيز !چون كوه استوار و ثابت باش جاودانه بمان و از حق خود و فرزندان اين آب و خاك حمايت كن ،هان بيدار باش كه شهادت من ترا از هدف باز نايستاد ،چرا كه هدفمان بسي بالاتر از اينهاست كه در راه آن توجهي نشود ،زينب وار كوله بار مصيبت را بر دوش بكش و رسالت شهيدان را به هر كوي و برزن بانك بزن و برسان .
برادران و خواهران !
شما امام حسين (ع) و زينب را در زندگي الگو قرار دهيد و زمينه را براي انقلاب مهدي )عج(فراهم سازيد و از خداوند مي خواهم كه شما را بر تمام امتحانات الهي موفق دارد چون مبدا امتحان،عمل است و اين دنيا فقط محل امتحان است و هر كس با اعمال خود نتيجه امتحان را در روز قيامت ،مشخص مي كند ،همگي در خظ اسلام بايستيد قدراين رهبر را بدانيد ،چون ما هر چه داريم از اين رهبر داريم ،تا مي توانيد به اين رهبر دعا كنيد ،شبها دو ركعت نماز براي سلامتي امام و براي ظهور امام زمان )عج(بخوانيد ،دعا كمين و توسل بخوانيد و ادعيه ديگر را فراموش نكنيد .
واي پدر و مادر عزيزم !
اگر نتوانستم وظيفه فرزندي خودم را انجام بدهم مرا ببخشيد و اگر از من خطايي سر زده به بزرگواري خودتان عفو و بخشش كنيد و مرا حلال كنيد .
از همه دوستان و كساني كه مرا مي شناسند ،اگر از من بدي ديده اند يا خطايي از من سر زده يا غيبتي از آنها كرده ام ،مرا ببخشند و حلالم كنيد .
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
سيد كمال فاضل دهكردي
8/5/1364



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





فاطمه مرادیان | 21:22 - پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,
+ |
منوي اصلي
خانه
پروفايل مدير وبلاگ
پست الکترونيک
آرشيو وبلاگ
عناوين مطالب وبلاگ

درباره وبلاگ

بسم رب الشهداء و الصدیقین اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه ... ما فداییان سید علی و خاک پای آقا هستیم ... شهدا هم تاج سر و عزیز دل ما هستند... عکس پروفایلم یه آرزو از ته قلبمه... لبیک به این عمار اقا که دلمو لرزوند... تقدیم به حضرت ماه : نمازم را قضا کرده تماشا کردنت ای ماه بماند بین ما این رازها بینی و بین الله من استغفار کردم از نگاه تو نمیدانم اجابت می شود این توبه کردن های با اکراه ...!

نويسندگان
فاطمه مرادیان
ساير امکانات

RSS

POWERED BY
LoxBlog.COM

لبخندهاي خاكي

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 56099
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب